Geupdate: 15-12-2020
Verdel ICT & Media doet er zo veel mogelijk aan om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Ons team volgt de adviezen, richtlijnen en maatregelen van het RIVM en de Rijksoverheid. Wat voor effect heeft dit op de uitvoer van onze werkzaamheden en ons contact met jou? We praten je hier graag bij over onze aangepaste werkwijze.
Allereerst is het goed om te weten dat wij ook in deze tijd druk bezig zijn om je te helpen bij je digitale uitdagingen. En die zijn er nu zeker. Hoe doen wij dit?
Verdel helpt je nog steeds graag. Voorafgaand aan het bezoek op locatie nemen wij contact op om te vragen of de locatie veilig is. Dit is om te voorkomen dat onze medewerker werkzaamheden uitvoert op een locatie met verhoogde kans op besmetting of verspreiding van het virus.
Om ervoor te zorgen dat een medewerker zijn werk veilig kan uitvoeren, vragen wij je hulp bij het volgende:
Kan een expert op locatie toch niet veilig werken? Dan zijn we genoodzaakt de werkzaamheden af te breken.
Het Expert Center is geopend volgens reguliere openingstijden. Vraag jezelf vooraf wel af of het bezoek noodzakelijk is. Wat op afstand mogelijk is, doen we graag op afstand.
Tijdens het bezoek bewaren we voldoende afstand van elkaar en kom alleen langs in goede gezondheid.
Voor jouw en onze veiligheid willen we het contact tot een minimum beperken. Wij willen je daarom vragen om de materialen contactloos in ontvangst te nemen. Voor de betaling sturen wij een factuur toe.
Lees ook onze aanvullende maatregelen tijdens de harde lockdown.
Deze manier van werken is ook voor ons even wennen. Voor nu is het belangrijk de verspreiding van het virus zo veel mogelijk te voorkomen. Laten we daarom samen deze richtlijnen nauw volgen, in de hoop dat we elkaar in de de loop van het jaar weer kunnen helpen op onze Verdel-manier.
Geplaatst op 15-10-2020 door Renee Verbraak