Ervaren medewerker 2e lijn Supportdesk (fulltime)

Voor onze Verdel-Supportdesk zijn we op zoek naar een servicegerichte en ervaren collega. Je gaat in-house werken op onze supportafdeling waar voornamelijk remote ondersteuning wordt verleend aan zowel klanten als collega's in de buitendienst. De meldingen die binnenkomen worden waar mogelijk opgelost door de 1e lijn supportmedewerkers. Als 2e lijn supportmedewerker krijg jij veelal te maken met situaties die dieper ingaan op productspecialistisch- of netwerkniveau. Jij ondersteunt je collega's op 1e lijn support en schakelt specialisten in waar nodig.

Wat is jouw profiel?

  • Je hebt ervaring in de ICT en met support op server-/netwerkniveau.
  • Klantvriendelijkheid is voor jou vanzelfsprekend. Je zoekt altijd naar de beste oplossing.
  • Je hebt kennis van netwerk infrastructuur, zowel on-premise als cloud.
  • Je bent geïnteresseerd in cloud-ontwikkelingen en hebt kennis van het Microsoft Azure-platform.
  • Kennis van VMware, Citrix en andere technische oplossingen is een pré. 
  • Sterke communicatieve vaardigheden. 
  • Je hebt minimaal mbo-4 denkniveau.

Ons aanbod

Heb jij verstand van en affiniteit met ICT, help je klanten graag verder en vind je het leuk om verbeteringen aan te dragen? Wij bieden een passend salaris en volop ontwikkelmogelijkheden in een gezellig en ambitieus team. Lees meer over Verdel.

Meer informatie

Kom jij ons team versterken? Solliciteer dan vandaag nog! Vul het onderstaande formulier in of bel Barry Verdel op (071) 331 01 84 voor meer informatie over de vacature. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Reageer direct op deze vacature

Upload een pdf of Word document (doc/docx), maximale grootte: 3MB