1. Verdel
  2. Nieuws
  3. Ons thema van 2024: kwaliveren

Blog Barry: kwaliveren in 2024

Bij Verdel staat ieder jaar in het teken van een nieuw thema. Het thema van 2024 is kwaliveren. Benieuwd wat dat betekent voor ons als bedrijf en voor jou als klant? Barry vertelt het je in deze blog.

Barry Verdel

Nooit van gehoord?

Ben je al gaan zoeken op Google of heb je ChatGPT om hulp gevraagd? Of staat er toch een spelfout in dit artikel? Zeker niet! De spelling is juist, maar het is inderdaad een woord dat (nog) niet bestaat: kwaliveren.

Nadat ons managementteam alle doelen voor het komende jaar concreet maakte, konden we het gevoel voor 2024 heel goed beschrijven. Maar hoe dek je alle lading met één woord? Dat was nog niet zo eenvoudig als wij hoopten. Gelukkig ging dit de volgende ochtend heel makkelijk in mijn brainstorm met ChatGPT!

Verdellers

Kwaliteit en innoveren

2022 stond in het teken van de verhuizing en 2023 was een leer- en groeizaam jaar vanuit onze nieuwe locatie Tech Campus De School. In 2024 focussen we ons op kwaliteit en innovatie. Steeds betere borging van onze processen, betere doorvoering van standaardisatie en betere inrichting van controlesystemen. Projectmanagement krijgt een grotere rol en binnen Verdel krijgt security een eigen team. Daarnaast groeien we rustig door met nieuwe waardevolle Verdellers die ons team nog sterker maken.

In onze branche blijft innovatie altijd relevant. In 2024 richten we ons hier nog meer op. We gebruiken AI als gereedschap, maar ook om écht intelligentie toe te voegen. Niet alleen binnen ons eigen bedrijf, maar ook bij onze klanten.

Kwalificatie

Voeg kwaliteit en innovatie samen en daar rolt het woord kwaliveren uit. Bij mij roept dit kwalificeren op. En dat is precies wat wij nog meer gaan doen als digitaal partner.

Veel andere ICT- en mediabedrijven zijn de afgelopen jaren opgeslokt door private equity-partijen. Wij hebben er als Verdel juist bewust voor gekozen om een écht bedrijf te blijven. Verdel is niet te koop en we gaan autonoom verder. Hierbij zetten we een bewuste groei in om ons te kunnen blijven kwalificeren. Zo bieden wij ons team uitdaging en sluiten nieuwe collega's aan. Hierdoor verbetert ons aanbod voor jou als klant. Professioneler, maar met (nog steeds) de persoonlijke samenwerking op nummer één. Daarmee koesteren we onze huidige klanten én spreken we de komende jaren nog meer succesvolle en grote (familie)bedrijven aan om Verdel te kiezen als digitaal partner. 

Net een beetje anders

Wij helpen jou door het leveren van digitale slagkracht. Dit doen we met ons brede en ervaren team Verdellers. Kwaliteit en innovatie leveren. Precies wat je verwacht van een digitaal partner. We willen organisaties helpen digitaal wendbaar te zijn en we willen werken aan de digitale vaardigheden van onszelf, van jou én van jouw team. En om ons iedere dag te herinneren aan dat wij het net een beetje anders willen doen is ons thema dit jaar een (nog) niet bestaand woord: kwaliveren.

Ben jij benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op met mij en ontdek wat de mogelijkheden zijn!

Mail Barry Bel Barry