Mediasafari

Regelmatig krijgt ons team klanten op bezoek die 'iets' willen doen met media. Je website vernieuwen, toch van start met die webwinkel of aan de slag met social media? Begin met een mediasafari en breng samen met onze experts in kaart welke media-uitingen passen bij jouw doelen. 

 

 

Hoe werkt het?

Onze mediasafari is in feite een brainstormsessie met zowel de belangrijke betrokkenen van jouw bedrijf, als onze media-experts. In samenwerking met de accountmanager, een webdeveloper en een van onze media- en communicatieadviseurs krijgen we jouw belangrijkste doelen boven tafel en verkennen we de omgeving. Ook Barry sluit vaak aan! Tijdens de safari beantwoorden we gezamenlijk vragen als: wat doen concurrenten? Hoe kun je je het beste onderscheiden van de concurrentie? Wat zijn je USP's? En: welke media-uitingen zou je moeten inzetten? Van ons krijg je geen wazig verhaal en een stoffig document, maar we gaan met jouw branchekennis en onze vakkennis aan de slag en maken doelen en mogelijkheden concreet.

Vormen mediasafaria

 WelpHelperGidsScout
Hoofddoel en subdoelen vaststellen
Kernwaarden formuleren
Wat doet de concurrent?
Opstellen MoSCoW-overzicht 
Bepalen van budgetrichting 
SEO-doelstellingen formuleren  
Keuze van stijl van ontwerp  
Keuze van stijl van communicatie   
Beknopte lijst van actiepunten / afspraken
Complete notulen  
Opstellen van basiscommunicatieplan   
SEO-onderzoek / SEO-verkenning  
Opzetten van beknopte structuur  
Uitwerken functioneel ontwerp   
Aantal specialisten Verdel ICT & Media2233
Prijs exclusief btw€ 75€ 140€ 350€ 600

Meer informatie 

Ga met ons op mediasafari! Neem contact op met een expert via (071) 744 0054 of stuur een e-mail.