Serviceovereenkomsten

Wil je een stukje extra zekerheid en regelmaat in het onderhoud van jouw ICT-omgeving? Sluit dan een beheerovereenkomst of Service Level Agreement bij ons af. 

Beheerovereenkomst

Wij werken graag met een beheerovereenkomst, waarin we de gemaakte afspraken voor het netwerkonderhoud vastleggen. Onze planning kondigt een bezoek tijdig aan of we spreken een vaste dag af. Tijdens het bezoek voeren we diverse controles uit, installeren we updates en hebben we tijd voor gebruikersvragen. Uiteraard heeft ieder bedrijf een vaste beheerder, kun je 24/7 een beroep doen op de Verdel-storingsdienst en denken we actief mee om het bedrijfsnetwerk te optimaliseren. En er is meer mogelijk, zoals dagelijkse back-upcontrole, online back-up of 24x7 monitoring. Net wat jouw bedrijf nodig heeft. Breidt de organisatie zich uit of juist andersom? Dan is de afspraak zonder tussentijdse opzegtermijn flexibel aan te passen.

Service Level Agreement (SLA)

Behoefte aan vaste afspraken over opvolgtijden en procedures? Sluit dan een Service Level Agreement (SLA) bij ons af ter uitbreiding op jouw beheerovereenkomst. Vooral overheden en grotere organisaties maken hier gebruik van. Een SLA stellen we vaak op voor meerdere jaren en deze overeenkomst kent dan ook een opzegtermijn.

Meer informatie

Wellicht vind je het prettiger om ad-hoc support te krijgen op de momenten dat je dat nodig hebt, ook dát kan bij Verdel. We geven je met plezier een persoonlijk advies op maat. Neem contact op met een expert via (071) 331 01 84 of stuur een e-mail.