BI Connect

Welke medewerker heeft het meest contact met welke klanten? Welke afdeling heeft de langste wachttijd? En wat zijn de drukste telefoniemomenten? BI Connect biedt antwoord op al deze vragen. In handige dashboards vind je alle ins en outs over de gespreksduur, routes en personen van het telefoonverkeer in Xelion.
 

Over BI Connect

Xelion biedt standaard een handige rapportagetool waarin prestaties op het gebied van communicatie inzichtelijk worden gemaakt. Wil je echter écht kunnen sturen op de data die jouw telefoonverkeer biedt? Denk dan eens aan BI Connect. Dit is een cloudoplossing die Xelion koppelt en verrijkt via Microsoft Power BI.

Hoe werkt het?

Alle gesprekken van Xelion worden opgeslagen in een database. BI Connect haalt deze data op en zet deze klaar voor Microsoft Power BI, waar je in diverse dashboards alles meetbaar kunt maken wat je wilt. 

Gesprekinformatie verrijken

Het online portaal van CC BI Connect biedt de mogelijkheid om de bestaande data van Xelion verder te verrijken. Bijvoorbeeld met de vestigingslocatie en werktijden van de medewerker en diverse personalia. Ook is het mogelijk om diverse telefoonnummers die horen bij een relatie in de BI rapportage te groeperen als één klant.

Rapportages maken

Wanneer je BI Connect bij ons afneemt leveren we standaard een aantal rapporten mee waarmee je binnen 10 minuten handige gegevens uit Power BI kunt halen. Zo wordt de analyse van jouw data een eitje! Heb je specifieke wensen? Onze ontwikkelaars denken graag met je mee.

De kosten

  • Tot 10 Xelion gebruikers: € 35 per maand
  • Tot 50 Xelion gebruikers: € 60 per maand
  • Tot 150 Xelion gebruikers: € 95 per maand
  • Tot 2000 Xelion gebruikers: € 175 per maand

Meer informatie

Wil je meer weten over BI Connect of een vrijblijvende demo op locatie? Neem contact op met een expert via (071) 331 01 84 of info@verdel.nl.