Onze supportdesk is per 18 juni vanaf 8.00 uur bereikbaar

Per 18 juni aanstaande passen we de openingstijden van de Supportdesk aan van 08.30 tot 18.00 uur naar 08.00 tot 17.30 uur. Hiermee denken we jou als klant nóg beter en sneller te kunnen helpen. Lees meer over de aanleiding van deze openingstijdenwissel.

Intern onderzoek met Microsoft BI

Onze collega's op de supportdesk bieden je telefonische ondersteuning bij allerhande gebruikersvragen en storingen. Al enige jaren zijn zij vanaf 8.30 uur te bereiken. Of dit wel het meest efficiënte tijdstip is, was een vraag die ons al enige tijd bezighieldt. Daarom startten we een uitgebreid intern onderzoek. Met behulp van Microsoft Business Intelligence hebben we enkele maanden lang actief gemeten wanneer we welke telefoontjes binnenkregen. Wat bleek? Voor 8.30 uur misten we veel gesprekken. Hét moment om onze openingstijden aan te passen dus. 

Nood aan de man? 

Voortaan kun je onze experts op de Supportdesk dus al vanaf 8.00 uur bereiken. Voor dringende uitsluitend zakelijke storingen kun je ons buiten openingstijden bereiken via telefoonnummer (071) 331 01 84.


Geplaatst op 12-06-2018 door Joyce Spruit

Overige actualiteiten